Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Problemen oplossen
- MIJN OPGESLAGEN KAART WIL NIET OPENEN

Probeer de pagina te vernieuwen. Je krijgt dan een melding wil je de pagina verlaten. Klik dan op "Ja".

- MIJN FOTO WORDT NIET WEERGEGEVEN

De foto in de kaart zijn gekoppeld aan jouw geüploadde afbeeldingen. Vervang of verwijder je een foto dan is deze koppeling verbroken en kan het zijn dat jouw foto niet meer wordt weergegeven. Plaats de foto opnieuw om deze weer te geven. Lukt het niet? Neem dan even contact op.

- MIJN KAART IS VERGRENDELD EN IK KAN DEZE NIET VERDER BEWERKEN

Wanneer je je kaart hebt besteld, als proef of als oplage, dan wordt deze uit veiligheid automatisch vergrendeld. Je kan je kaart wel weer bewerken maar dan moet je eerst een kopie van jouw kaart maken. Onder het kaartje zie je een symbool staan met 2 vierkantjes (kopiëren). Als je hierop klikt, wordt je kaartje gekopieerd.

- IK KAN MIJN TEKSTVLAK NIET MEER AANPASSEN

Wellicht komt dit doordat je deze laag hebt vergrendeld. Dit kan je zien wanneer er een slotje aanstaat bij deze laag. Dit slotje kun je weer uitzetten. Dan is de laag weer te bewerken.

- IK ZIE DE BASISKAART I.P.V. MIJN OPGESLAGEN KAART

Dit gebeurt soms wanneer je pas een account aanmaakt in de laatste stap van het bestellen. Lukt het jou niet om jouw design te openen? Neem dan even contact met ons op.

- INEENS IS MIJN TEKST BLAUW EN ONDERSTREEPT

Soms gebeurd dit als het programma de tekst als link ziet (net als in Word). Het gebeurd vaak als je bijvoorbeeld Skype op je computer hebt. Het staat een beetje gek, maar is onschuldig en komt niet terug in de kaart straks. Je ziet er dus helemaal niets van!

Meest gestelde vragen

IK WIL MEER WETEN OVER

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Bel of mail ons. Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur

TELEFOON
06-429 246 53
E-MAIL
info@lievekaarten.nl